Debatten » Dit liv » Store bryster - Ondt i ryggen ?

Store bryster - Ondt i ryggen ?

1. Brugeren er slettet.
    5. januar 2012, 00.21 Opdateret d. 5. januar 2012, 00.21

Øhh, det her lyder måske lidt mærkeligt, men hvordan ved man at det er ens bryster, der giver en ondt i ryggen og ikke andre ting ?

Har selv lidt ondt i ryggen, men ved ikke om det er sengen, min holdning, mine bryster (Bruger 70E) eller noget helt tredje..

Håber nogen kan hjælpe

2. Brugeren er slettet.
    5. januar 2012, 00.24

Den slags kan man få undersøgt, men da det jo er ekstra belastning man udsætter ryggen for, er det meget naturligt at få ondt i ryggen af det

Hvis du har dårlige arbejdsstillinger, kan det også give ondt i ryggen.

3. Brugeren er slettet.
    5. januar 2012, 00.25

Gå til en fysioterapeut Men umiddelbart ville jeg bare mene at de skulle være større før de rent faktisk ville forårsage dine rygsmerter.. Det kan vel meget muligt være din holdning

Har en veninde der bøvlede med hendes ryg pga. hendes bryster, men de var noget større + hun var noget overvægtig oveni. Men jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om det er dét, i dit tilfælde

4. Brugeren er slettet.
    5. januar 2012, 00.26

Kan man ? En ny verden åbner dig Men jeg er studerende, så jeg har lidt problemer med at sidde ordentligt

5. furacão roskilde, fuck ja Profilbillede for furacão Indlæg: 3311
    5. januar 2012, 00.27

det kan godt være dine bryster der "tynger" dig ned, fordi du har en forkert holdning. Tror det ville være smart at gå til lægen og få undersøgt hvor problemet ligger.

6. Brugeren er slettet.
    5. januar 2012, 00.28

Jeg vil ligesom bvlgari mene, at du skal gå til en fysioterapeut og få det undersøgt.. Derudover vil jeg lige sige til bvlgari, at man sagtens kan have ondt i ryggen pga. en E-skål .. Min tidligere veninde havde en E-skål og rimelig slank mave, og hun havde virkelig mange rygsmerter, men det blev MEGET bedre efter hun fik sine bryster lavet mindre

7. Brugeren er slettet.
    5. januar 2012, 00.29

Kunne godt være Har egentlig længe været "stolt" af min barm, men nu er de blevet for store, de er kun i vejen og er tit ømmme.. (Og nej, er ikke gravid )

8. Brugeren er slettet.
    5. januar 2012, 00.30

missSigvard sagde:

Jeg vil ligesom bvlgari mene, at du skal gå til en fysioterapeut og få det undersøgt.. Derudover vil jeg lige sige til bvlgari, at man sagtens kan have ondt i ryggen pga. en E-skål .. Min tidligere veninde havde en E-skål og rimelig slank mave, og hun havde virkelig mange rygsmerter, men det blev MEGET bedre efter hun fik sine bryster lavet mindre

Nå okay, der kan man bare se Men det er da godt at hun fik gjort noget ved det, for det må da være et rigtig træls problem at rende rundt med!

9. Brugeren er slettet.
    5. januar 2012, 00.32

bvlgari sagde:

missSigvard sagde:

Nå okay, der kan man bare se Men det er da godt at hun fik gjort noget ved det, for det må da være et rigtig træls problem at rende rundt med!

Ja ville lige bidrage med lidt læring (er så sjældent, jeg får lov til det hehe).. Ja hun var rigtig glad for det.. Både pga. rygsmerter, men også fordi hun var så træt af at fyrene blev ved med at glo og kalde hende alt muligt.. Tror det var det bedste, hun kunne gøre for sig selv i hvert fald

10. Brugeren er slettet.
    5. januar 2012, 00.34

dreams<3 sagde:

Kunne godt være Har egentlig længe været "stolt" af min barm, men nu er de blevet for store, de er kun i vejen og er tit ømmme.. (Og nej, er ikke gravid )

Er du nu sikker? .. Ej spøg til side (ja den var dårlig hehe).. Jeg synes, at du skal gå til din læge og fortælle om dit problem, og så kan du muligvis få en adresse på en god fysioterapeut

Mest læste

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud